Helgen.

Lördagen slutade hemma hos Örjan där vi såg film, fikade och klappade världens gulligaste shettis-föl!
 
Alltså ni förstår inte hur fluffigt och mjukt det var, helt sjukt!
 
Nåväl, på söndagen var jag först på möte i kyrkan. Efter mötet följde jag med Gustav hem till honom och där blev jag beslagtagen av Emanuel. Men när han hade fått tankarna på annat håll tog jag och Gustav bilen och begav oss till Noret.. bara för att!
 
 
Och som vanligt tog helgen slut alldeles för fort. Men det kommer ju en till i slutet av den här veckan som troligtvis kommer gå rätt fort. För jag kommer ju jobba heltid som vanligt och imorgonkväll kommer Mikaela hit, vi måste ju ta till vara på tiden nu innan hon åker till Luleå! På onsdag ska jag till kyrkan för att planera arbete och på torsdag har jag tvättid. Och vips är det helg igen! Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0