Idag har jag lärt mig något nytt.

Om du inte vill läsa om trosor och bh:ar kan du hoppa över första stycket.
 
Efter jobbet idag gick jag ner på stan, främsta anledningen till det var för att kolla om de hade öppnat max igen. Om mina arbetskamrater blev klara i tid. Och det verkar då vara så för de hade minsann öppnat! Men när jag ändå var där tänkte jag att jag kunde gå och kolla efter en bh. Sagt och gjort, gick till Change som nuförtiden håller till i "Bakfickan" och där jobbade en av mina gamla klasskompisars lillasyster och hon var mycket hjälpsam! Hittade en bh som jag gillade och bestämde mig för. Tänkte då att jag lika gärna kunde köpa ett par matchande trosor. Men jag hatar egentligen att köpa trosor för att jag aldrig vet vilken storlek jag ska välja men då lärde hon mig ett superbra trick. Med risk för att se lite dum ut, men ta tag i linningen på trosorna och håll dem runt halsen. Ändarna ska nudda varandra men inte överlappa (om jag förstod det rätt). Och nu efter att ha kommit hem och provat trosorna på kan jag meddela att de passade perfekt. Tack för tipset!

(Rekommenderar er även att gå dit, jag fick jättebra hjälp)
 
 
Sen lyckades jag hitta en skön t-shirt på Monki.
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fick också superbra hjälp på Change när jag var dit!! Även om bh:arna kostar lite mer så kommer jag fortsätta handla där!!
Och Monkis t-shirtar is the shit!!

2012-08-23 @ 19:43:00
URL: http://makeuptheworld.blogg.se
Postat av: Micka

Sv: Definitivt! Vad gör du ikväll t.ex? ^^

2012-08-27 @ 15:15:10
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se
Postat av: beatrice persson

Åhh! Så glad jag blir att du blev nöjd :) Toppen att du gillade mitt lilla tips, superbra! :) Ha en fin dag och grattis till förlovningen gullet! Kram

2012-08-27 @ 18:26:12
URL: http://beaaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0