Matta.

Idag efter jobbet gick jag förbi på preem och hämtade ut två paket, det var mina mattor som hade kommit! Mattan till vardags/sovrummet och en antihalkmatta (eller antislipmatta som de skrev på ellos, det tog ett tag innan jag förstod att "slip" skulle utläsas på engelska) att ha under den. Så här blev det:
 
 
På väg hem passade jag även på att ringa Magnus och fick bekräftat att jag ska tillbaka på Umeå C på måndag! Jag kan inte hjälpa det men jag känner lite extra för Umeå C-bygget, jag vet inte riktigt vad det är som gör det snäppet bättre än de andra ställena jag ar varit på, det bara är så!
 
När jag då hade kommit hem och rullat ut mattorna ställde jag mig och bakade. Dels för att mina kollegor klagat på att vi inte har haft något fika och dels för att tacka dem för de här två veckorna och som ursäkt för att jag lämnar dem åt sitt öde på måndag. Nougatrutor blev det, Gustavs favorit.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv: I knoow! Helt sjukt är det! Jo det blir nog Mellberg. :D

2012-08-06 @ 16:54:46
URL: http://www.mellbergsmarriage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0