Veckan som varit.

Ja, man kanske ska ta och blogga ibland också. När till och med pappa börjar fråga varför jag inte bloggat på en vecka då börjar det vara illa! Så ni kan få några bilder från veckan med början för precis en vecka sen då jag och mamma var på nålbindningsworkshop i Estersmark. Här är vad jag har åstadkommit:
 
 
Och i veckan har jag jobbat som vanligt, inte gjort mycket extraordinärt på kvällarna så ni får några bilder från jobbet. Så här ser det ut nere i tunneln nu, med nyditsatta glasskivor på armaturerna i taket och vit glasmosaik hela väggen.
 
 
Och vi har för första gången testat våra dioder på den andra väggen.
 
 
Det var väl ungefär det i jobb-väg. Igårkväll träffades jag, Gustav, David och Mikaela och dubbeldejtade i Ånäset. Vi fikade tillsammans, Mikaela fotograferade mig och Gustav så förhoppningsvis blev det någon fin bild som ni kan få se sen. Och så såg vi filmen "This means war" som Linnea hade rekommenderat och jag fortsätter då att rekommendera den vidare då den var bra!
 
Den här dagen började lugnt, låg i soffan och slöade länge. Men sen hjälpte jag mamma förbereda lite saker inför ikväll då de får gäster. Så jag har gjort hallon och chokladmousse, packat upp matvaror, plockat ur och i diskmaskinen och tagit in tvätten. Nu återstår det att se vad resten av dagen bjuder på.
 
Ska försöka att uppdatera liiite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0