Mitt nya smeknamn.

Som ni kanske vet så har jag jobbat på Umeå C vid flera tillfällen. Och där finns det omklädningsrum med skåp där man kan ha sina saker. I somras när jag kom dit första gången rådde det lite förvirring angående vilket skåp som hörde till vem. Därför satte de upp silvertejp på alla skåp så att de skulle kunna skriva sina namn på skåpen. Jag skrev dock inte något på mitt skåp eftersom jag inte visste hur länge jag skulle bli kvar, om jag skulle komma tillbaka osv. Idag kom jag dock tillbaka igen och jag gick in i baracken och fram till skåpet som jag alltid har använt och vad har hänt? Jo, någon har skrivit på tejpen! Det är någon som har bestämt att det där skåpet faktiskt är mitt minsann. Om det nu inte är någon annan de syftar på..


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, vad gulligt!! :) Och det är väl klart att det är dig de syftar på, det ser vi ju verkligen i inlägget nedan där någon har ritat av dig, där kommer ju verkligen din skönhet fram till fullo ;)

2012-02-06 @ 18:51:57
Postat av: e

2012-02-08 @ 14:14:48
Postat av: ewa

Allt som uppmuntrar och stärker en ska man ta emot som en gåva. Sen är det ju helt sant

2012-02-08 @ 14:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0