Brand new shoes.



Jag köpte skor idag! Såna skor som jag har letat länge, länge efter.
Ganska enkla men snygga skor som man kan ha om man ska vara lite
fin men inte vill ha högklackat. Jag har sett några liknande men de har varit
för dyra tycker jag. De jag hade förut som jag slängde för att de var så slitna
hade jag köpt för 49 kr tror jag. Så de är ju svåra att klå. Men de här lyckades
faktiskt nästan ändå! 100 kronor fick jag betala för dem på Monki :)

Nu är det bara en arbetsdag kvar på den här veckan och som det verkar
blir det bara halvdag. Vi hade knappt något att göra igår, idag har vi haft mer att
göra men vi har ändå blivit tillsagda att arbeta långsamt så att vi inte ska bli utan något
att göra. Vi fick dock sluta tidigare ändå ^^ Och imorgon blir det som sagt troligtvis
bara till lunch, bara inget krånglar! Och då var det dags för lite långhelg igen!

Jag har redan en hel del planerad på denna långhelg. Redan imorgonkväll
händer det saker. Då bär det av till Olssons på födelsedagsfika och på fredag har
jag, Gustav och Andreas tänkt fara till Bygdsiljum och åka i backen. Och på lördag
har jag och Gustav tänkt spela in en låt. Känslor inför det: Spännande, läskigt
men framför allt KUL! Jag längtar i alla fall, det är nog ett gott tecken.

Nu: Plocka ur diskmaskinen!


Kommentarer
Postat av: Micka

Sv: Rätt! Det börjar luta åt att det är Andreas det är fel på och inte mina paint-skills..! XD

2012-01-05 @ 14:13:36
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0