Hjälp, någon?

Är det möjligtvis någon mobil-/datorkunnig människa som kan hjälpa mig?

När jag ansluter mobilen till datorn har jag förut fått alternativ på mobilens skärm
där jag fått välja om jag vill "Montera som diskenhet", "Bara ladda" osv. Nu händer
dock inte det vilket gör att jag inte kan lägga över bilder och dylikt. Men grejen är att
datorn känner av att mobilen blir in- och urkopplad i datorn. Så vad är problemet? Datorn
känner alltså av att mobilen blir inkopplad och den lilla lampan på mobilen lyser
(vilket alltså singalerar att den laddas) men jag får inte välja vad jag vill göra
med den. Någon som vet vad detta beror på eller vad jag kan göra åt det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0