Pumpad.

Var på stan en stund idag för att kolla efter träningskläder (även fast jag har
beställt, men det är ju bra att ha flera ombyten då slipper jag ju tvätta så ofta!).
Köpte mig ett linne på HM. Hade också tänkt köpa en vattenflaska att ha med mig
på träningarna men det glömde jag. Kom på det när jag klev innanför dörren på
USM och skulle ha Bodypump. Men se, vilken tur jag hade!



Just denna vecka firar USM 30 år och bjöd därför på vattenflaskor, win!

Utvärdering av Bodypump: Vet inte om det är läge att ge någon än.
Men passet var ganska ansträngade på musklerna, mer styrka än kondition.
Och jag är ganska säker på att jag kommer ha träningsvärk i såväl ben
som armar imorgon. Hoppas det inte blir tungt på jobbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0