Sportswear.

Inte nog med att jag ska bli en sån där dryg person som skriver på facebook om
att jag just har tränat så att alla som sitter där i soffan framför datorn får dåligt samvete.
Utan jag ska även skaffa mig såna där träningsbyxor som jag har haft så svårt för. Ni förstår
inte hur varmt det var på passet idag med vanliga mjukisbyxor och en t-shirt (och hur ensam
jag var om att ha det). Nästa steg är alltså: Ordentliga träningskläder.


Sånadär tighta så man ser precis hur otränad/vältränad man är.


Och ett sånt där lite löst sittande linne.

Då kanske jag inte dör av värmeslag i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Linnea

På så sätt känns det ju rätt gött att träna i Robban :P Inte så många som går där än.. och jag tror inte att man behöver bry sig speciellt mycket om vad man har på sig!! Men mjukisbyxor kommer jag undvika, jag vet ju hur varm man blev på zumban :P



Jag vet inte riktigt vad jag gett mig in på, men jag ska snart åka och träna med malin innan jobbet.. puuh, också är det zumba ikväll.. imorgon kommer jag inte leva :P

2012-01-26 @ 06:17:38
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/
Postat av: Micka

Sv: Japp, en vit! ^^ Men jag tror jag måste köpa nåt slags skal/skydd till den. Annars lär jag ju pajja den första dagen typ...:P

2012-01-27 @ 08:05:39
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0