Vågat projekt.

Jaa, vad har jag att skriva? Igår inleddes Projekt vågigt hår, inte lockigt
efter att jag och Gustav hade sett filmen Conan the Barbarian. Inspirationen:



Första försöket:



Och jag kan konstatera att även fast jag har knäskydd på jobbet gör
det ont i knäna när jag står på dem. Kan ha något att göra med de gigantiska
blåmärkena jag har där. Så går det när man åker snowboard. Eller i alla fall när
jag åker snowboard. Andra gången det händer att jag ramlar med knäna först
ner i isen. Så.. tredje gången gillt så kanske jag lär mig?


Sjukt svårt att ta bild på blåmärken må jag säga..
Men jag kan väl säga att jag har blåmärken stora som knän på mina.. knän.


Kommentarer
Postat av: Ida

För vågigt hår, köp en vågmaskin som Linnea, eller sov med flätor! Var lite svårt att se hur det blev på den bilden...säger som pappa att he va sä mytche motljus. Och dina knän ser ut som mina när jag har spelat teater!! Teaterknän har du kanske hört mig säga? :)

2012-01-10 @ 20:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0