Weekend.

Då var den här helgen också slut. Den har varit alldeles för kort tycker jag.
Dock har den varit väldigt trevlig ändå. Har lekt en del med lill-Isak och har
äntligen fått börja pussas med Gustav igen! Två veckor var vi utan, för
länge med andra ord. Men.. här får ni ett Isak-citat:

Lill-Isak: Du Gamm-Isak, visst är du också kär i Ellen?
Gamm-Isak: Nä, det är jag inte. Hon är ju min syster.
Lill-Isak: (vänder sig till mig istället) Men Ellen, blir du inte ledsen om Gamm-Isak inte är kär i dig?!


Planerna för veckan är väl något sånt här ungefär:
- Hälsoundersökning via jobbet
- Skaffa gymkort (Är det förresten någon som har någon erfarenhet
av USM eller Meldey här i Umeå som kan säga sin åsikt?)
- Ha cellgrupp 
- Besikta bilen
- Skoterutflykt



Satt nyss och kollade på sista minuten-resor dessutom. Jag och Ida har
ju planerat att åka på en sådan någon gång i år. Och jag må ju säga att jag
längtar redan. Även fast jag inte vet var det bär av! Det enda jag vet är att
det blir till något soligt och varmt ställe och det räcker för att få mig
att längta. Snabbspola fram till semester nu, kanske?


Kommentarer
Postat av: Micka

Jag och Lissan körde ju ett pass Spinning på USM (det var gratis, hähä). Det var bra! Dock är det inte så stora lokaler där, så risken finns väl att det ofta är fullt.

2012-01-23 @ 16:36:30
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Asså lill-Isak, finns det nån sötare?

Och jag gillar att du scannar sista minuten redan!! Det har jag också gjort ;) vart vill du då?

2012-01-23 @ 19:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0