What to do..?

Ååh, jag blir galen på min diskmaskin!!!
Visst, den är jättebekväm att ha till hands. När den funkar, vill säga.
Vilket den inte gör nu.

Eller.. den funkar väl, men inte på rätt sätt. Jag startade den alltså just efter
att jag hade ätit middag, halv sex kanske. Och sen dess har den gått och den går
fortfarande. Detta har hänt en gång förut också. Då hjälpte det när jag lyfte upp
ena hörnet av maskinen. Har testat det denna gång också men det verkar inte
ha samma framgång. Det dryga är att den inte ens går att stänga av när
något sånt här händer. När jag vrider vredet till 0 fortsätter den ändå.

Jag vill verkligen inte sova till ljudet av en diskmaskin hela natten.

What to do?


(Har kollat vilken säkring den troligtivs går på så blir
den inte bra har jag ju en nödlösning i alla fall...)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är BARA irriterande med diskmaskiner som inte funkar.. då kan man lika gärna vara utan!!

Dom två som vi haft har ju också bara krånglat, så dom har vi ju slängt ut för länge sedan!! Det är bara som ett hån när dom ändå inte funkar..

Fast våra diskade ju färdigt men inte rent, så man fick ändå handdiska om allt.. INTE värt :P

2012-01-17 @ 13:29:36
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0