Fynd.

Har härjat runt stan nu på eftermiddagen i hopp om att finna det som saknas i lägenheten för en vettig peng. Och mycket har jag faktiskt hittat! Till och med något som jag inte hade tänkt köpa idag, gardiner! Hade tänkt vänta med det eftersom det inte är så akut. Men i röda korsets butik hittade jag ett par gardiner till både kök och sovrum för ynka 40 kr. Ni ser dem på bild här nedan, helt okej va? Fyndade även galgar där för 2kr styck.

Var även förbi i gamla lägenheten och några småsaker och så dammtorkade jag. Nästa steg är att fara iväg och återvinna alla kartonger jag har samlat på mig sen jag flyttade dit. Och sen dammsuga och torka golven och sånt men det får nog kanske bli först när Stina har hämtat sina möbler, mindre saker i vägen då!

Men nu tänkte jag testa duschen, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Robin

Tjusig lägenhet.

Ska komma å hälsa på nån dag. Om du släpper in mig :)

2012-06-07 @ 13:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0