Inför resan.

Idag var jag och fixade ett nytt pass, för det lär jag ju behöva när jag och
Ida åker utomlands! Insåg att jag haft två pass tidigare och jag har bara rest
en gång var med dem. Det första när vi for till Grekland och det andra när vi for
till Frankrike. Kommer jag åka utomlands fler än en gång på det här passet tro?
Jag tror och hoppas det. Bilden blev i alla fall asful, men orka bry sig.

Fixade även en till sak inför vår resa i Juli, en ny bikini! Har köpt så mycket
till lägenheten nu så jag tyckte att jag kunde unna mig något nu, som dessutom
var på rea. Ni kan aldrig gissa vilken färg den är.


Kommentarer
Postat av: Micka

Har ni bestämt var ni ska åka och när? :O

2012-06-06 @ 19:45:06
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Micka

Har ni bestämt var ni ska åka och när? :O

2012-06-06 @ 19:45:07
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0