Ofrivillig sovmorgon.

Den här dagen började dåligt. Vaknade och kände mig, lustigt nog, väldigt utvilad. Nästan ovanligt utvilad. Så jag bestämde mig för att kolla på klockan, 07.32. Det tog ett tag innan jag riktigt förstod vad som hade hänt. Jag hade alltså försovit mig, skulle ha börjat jobba för en timme sedan. Magnus och Anders hade försökt ringa men eftersom jag hade flygplansläget på kom de inte fram. Så jag ringde Magnus (och han svarade med ett godmorgon och skrattade bara åt mig) och jag sa att jag skulle komma så fort jag bara kunde. Ringde alltså Magnus kl.07.33 och var ombytt på jobbet kl.07.52. Hyfsat snabb tycker jag att jag var ändå, hann dock inte äta någon frukost men det gick förvånansvärt bra ändå.
 
Efter morgonens tabbe flöt dagen på bra (fast jag kunde ju inte låta bli att tänka på om det var mitt eller mobilens fel att jag inte vaknade i tid). Och ni vet hur det är när man efter jobbet ska gå på hm och köpa makeupsvampar åt sin syster och man kommer ut med lite mer än planerat..?
 
Jag vet nån som ska rensa garderoben ikväll. Har en pojkvän som klagade lite när han hjälpte till med flytten och fick uppgiften att lägga in kläderna i garderoben.. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0