Sportlov.

Idag är det torsdag. Vilket innebär att imorgon är det fredag.
Åh, vad jag längtar! Mikaela kommer nämligen hit och det kan ju
liksom aldrig bli dåligt. Det vi hittills har planerat är att äta pizza, äta
ben&jerry's och kolla på smink som vi ska beställa. Som sagt, inte
dåligt någonstans. Fredagkväll nu, ja tack.

I övrigt har jag ordentlig träningsvärk i benen sen passet jag var
på igår. Funderar dock på att köra step och core idag ändå. Det här
sportlovet (som inte ens är ett lov för mig längre) har jag nog
sportat mer än på något annat sportlov. Framgång!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Den är helt underbart fantastiskt gudomligt snygg och sjukt användbar!!

Jag skulle kunna ha den varje dag bara i olika kombinationer!!

Helt perfekt färg!!

KÖP DEN!!!

2012-03-08 @ 21:18:29
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0