Lördagen.

Ja, kulturnatta var det ju igår som sagt. Jag och Gustav for in och var i
stan redan strax efter tio. Vi gick runt i affärer och kollade mest efter tröjor
till honom, utan lycka. Vi gick dock förbi affären Moyo i up2 för att kolla på
longboards. Och vad tror ni att jag kommer ut från affären med?
(Efter många om och men)
Så efter det inköpet tog jag och Gustav och cruisade runt lite i
Umeå så att jag skulle få öva lite. Kul är det! Och öva mer måste
jag göra. Blir till att åka alla kvällar i veckan ;)
När klockan hade blivit tre var det dags för Bygdeå Boys som gjorde ett
mycket bra framträdande! Sen hade vi en del tid att fördriva. Jag minns knappt
vad vi gjorde. Åt glass gjorde vi i alla fall. Och sen var jag, Gustav, Mikaela, David
och Joel och åt på Ronyas. Första uteserveringen för i år!
Det började vara dags för Gustav och hans kompisar att sjunga och spela, mycket
vackert var det. Har en film på en av sångerna men Gustav tyckte inte att jag skulle
lägga ut den. Efter att Gustab var klar begav vi oss till Davids lägenhet för att få
kolla in den! (Är faktiskt rätt avis på den..) Gott fika fick vi där också.
Vi testade spelet "Oogachakka" som jag fick i födelsedagspresent och konstaterade
att det var väldigt kul men hade nog varit ännu roligare ifall vi hade varit fler. Under
tiden som vi spelade laddade vi ner några filmer. Vi började sen se på The Woman In
Black men en stund in i filmen kom vi på att ingen av oss ville se den egentligen
så vi bytte till en annan. Som jag inte kommer ihåg vad den hette.
Och jag sov mest. Men det var en sjukt härlig dag och kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0