Catching up.

Vad dålig uppdatering det har varit här den senaste veckan. Kan inte påstå att det har varit för att jag har haft för mycket för mig, det har bara inte blivit av. Jaja, helgen har i alla fall varit helt okej. Dock alldeles för lite tid med Gustav.. Vi har inte varit med varandra "på riktigt" sen förra lördagen och då börjar det vara illa! Hoppas på ändring.. bara jag som ställer till det och ska iväg till Boden i helgen. 
 
Hur som helst fick jag värsta bra idén på två julklappar nu på vägen hem till stan! Lite irriterande att få sån kreativitet och inspiration så sent på kvällen, kanske tur då att jag inte har rätt material hemma för att kunna börja med dem. Men snart så, hoppas bara jag fortsätter känna det kreativa flowet! Igår var jag i alla fall ute och tog lite bilder i fina Junkboda. Några bilder som jag gillar:
 

Kommentarer
Postat av: ewa

Ni får nog börja "dejta" med almanackan i högsta hugg. Kom ihåg att det finns något som heter kvalitetstid. Jag pratade med ett par som hade varit från varandra, i var sin världsdel, minst ett år. Före mobil och mailens tid. Tunna brevpapper var vad som fanns att hålla kontakten med. Kärleken är tålmodig!!

2012-11-19 @ 10:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0