Folk alltså..

Jag har ett spel på telefonen som heter quizkampen. Det är en sorts frågesportsspel där man väljer kategorier att svara på frågor i och så tävlar man mot antingen folk man känner eller en slumpas motståndare. Man ska alltså få mer poäng än sin motståndare, då vinner man. Jag har spelat det här ganska länge och i alla fall jag har varit med om har spelet liksom varit slut när någon har vunnit och så har det inte varit något mer med det. Jag har säkert förlorat lika många gånger som jag vunnit och inte bryr jag mig så hårt om det. Men idag när en av matcherna var avslutade och jag hade vunnit skickade min motståndare ett meddelande till mig. Ni ser det här nedanför. Vem skickar sånt där till en person man inte känner och om något så meningslöst?! Ja, folk alltså..


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh fy farao så arg jag blir! Det är inte okej alls. Man får ju ändå anta att personen i fråga har några år på nacken. Vi säger stopp när elever skriker och blir arga för att de förlorar, det är en del av spelet, lär dig det eller spela inte alls. Lika illa är det med dåliga vinnare men oftast kanske de inte uttrycker sig på ett så äckligt sätt.

2012-11-01 @ 19:00:50
Postat av: Micka

Men herregud. Så. Dum. I. Huvudet.

2012-11-01 @ 19:21:17
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se
Postat av: Micka

Men herregud. Så. Dum. I. Huvudet.

2012-11-01 @ 19:21:20
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se
Postat av: Mikaela

Sv: Röd dag?? Men orka!

Halloween sucks.

2012-11-02 @ 10:04:32
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0