Dandelion.

Igår när jag åkte från Junkboda tog jag med mig ett litet flyttlass till stan. Bestående av böcker, cd-skivor, dvd och min stereo. Så nu har jag fyllt upp tv-möbeln lite mer, såg genast mer hemtrevligt ut! Hann också fundera rätt mycket under gårdagen om hur jag ska lösa det med saker på väggarna då det inte är optimalt att göra hål. Jag har då beställt "väggstickers" för att testa och se om det funkar eller inte. Den här har jag beställt fast svart:
 
 
Har även hunnit tänka att jag kanske kan få plats med ett sminkbord bredvid soffan, är dock inte helt hundra på om det är en bra idé än. Säg gärna vad ni tror! Om jag får önska stil på sminkbordet skulle det isåfall se ut ungefär så här:
 
 
Såå.. en före-bild och så kan ni få tänka och tycka till om sminkbordsfunderingen.
 

Kommentarer
Postat av: erika

åh så vackert sminkbord! Vart hittade du den där walliesen?

Svar: Menar du väggklistermärket? :) Det hittade jag på ebay! Och sminkbordet på blocket.
Ellen Lundström

2012-09-13 @ 12:45:31
URL: http://www.erikasofies.blogg.se
Postat av: erika

åh så vackert sminkbord! Vart hittade du den där walliesen?

2012-09-13 @ 12:45:31
URL: http://www.erikasofies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0