Lördagen.

Igår tog jag Gustav och vi begav oss först till Junkboda där vi lekte lite med lill-Isak och åt middag. Hann även leka lite med kameran då. Här har ni gorillan som gör tummen ner åt.. nånting:
 
 
Efter middagen bar det av vidare norrut till Galgbacken där Gustav passade på att träna innan han skulle duscha. Och när han hade gjort det fick jag öva på mina inbakade flätor. Här har ni resultatet:
 
 
 
Tre inbakade flätor som går ihop i en. En frisyr som tar fram den feminina sidan hos min fästman.

Kommentarer
Postat av: ewa

På den övre bilden kunde det lika gärna ha varit Catrin du fotat. När hon hade längre hår vill säja. deras profil är sååå lika.

Svar: Ja, jag ser vad du menar!
Ellen Lundström

2012-10-01 @ 13:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0