Lillen.

Här ekar det tomt! Bloggen är inte prio ett i mitt liv riktigt, kanske märks.
I helgen har i alla fall lill-Isak varit på besök så ni kan få några citat av honom.
 
Jag och lill-Isak går längs den leriga och blöta vägen men
kommer plötsligt till ett ställe där det är torrt och fint. 
L-I - Titta, vad fint det var här!
E - Ja, det var det.
L-I - Ja, det lackar mot vår!
 
Lill-Isak och Gamm-Isak satt i soffan och spelade tv-spel och mamma kom 
in i rummet och ville lägga sig och vila ryggen.
G-I - Nu får vi flytta oss så Gerd kan lägga sig.
*Han hoppar upp ur soffan och slår ut med armarna*
L-I - Varsågod! Nu kan du inta soffan.
 
 
Haha, lill-pajken.
 
 
Annars har jag slut av delar av materialet till båda mina projekt jag håller på med just nu. Bland annat det vita garnet som är det yttersta varvet på alla mormorsrutor. Men det var slut på coop och jag vet inte var annars det där garnet går att köpa. Järbo, lady, vitt, nån som vet? 
Jaja, shopping imorgon i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tror Carola brukar ha det garnet, jag kan kolla innan helgen!

2013-04-16 @ 07:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0