Imorgon, imorgon.

Mina händer är så torra som de nog aldrig har varit förut. Det är jättehemskt. Svider som sjutton! Köpte en helosan-tub för att kunna bota det. Oj, vilken intressant information.
 
Imorgon kommer i alla fall den efterlängtade dagen: Fredag! Då sätter jag mig på en buss till Luleå för att hälsa på hos min kära vän Mikaela. Men först ska jag ju jobba såklart.. Håller tummarna för att dagen går supersnabbt. Har verkligen sett fram emot detta hela veckan och typ hela förra veckan och äntligen händer det :D
 
Våra planer hittills är:
- Shop til' we drop
- Fika
- Titta på brudklänningen!!
 
Åh, snabbspola till imorgonkväll ja tack.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ha det så himla bra hos Micka!! Och lycka till med botandet ;)

2013-01-17 @ 21:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0