Mitt 2012.

Några händelser under året 2012:
 
♦ Jag skaffade gymkort och har tränat en del under året.
 
♦ Bästa Mikaela förlovade sig med sin David ♥
 
♦ Jag och Gustav åkte till Piteå och avnjöt SMASK.
 
♦ Jag bytte min gamla mobil mot en iPhone.
 
♦ Jag fyllde 20 år och firade min födelsedag tillsammans med Mikaela.
 
 
♦ Helt plötsligt var jag inte lärling längre, jag blev förstaårsmontör!
 
 
♦ Vi var på körresa i Piteå och Skellefteå med Selah.
 
♦ Jag skaffade en longboard.
 
♦ Jag fick med letande och mycket tur ett förstahandskontrakt på en nyrenoverad lägenhet på Haga.
 
 
♦ Jag jobbade större delen av året på Umeå C och trivdes som fisken i vattnet med både kollegor och arbetsuppgifter.
 
♦ Jag och Gustav var och fiskade en del.
 
 
♦ Mamma och pappa byggde ett lusthus, där jag fick hjälpa till och dra elen.
 
 
♦ Jag hade bara två veckors semester varav en vecka, som tur var med tanke på det dåliga vädret i somras, spenderades i Turkiet med Ida.
 
 
♦ Jag firade ett år som anställd på Delta.
 
♦ Jag och Gustav firade två år tillsammans och nästan en månad senare förlovade vi oss.
 
 
♦ Jag fick mitt livs första punktering..
 
♦ Jag köpte en systemkamera och därmed blev det mycket mer natur- och närbilder i mitt arkiv.
 
 
♦ Gustav hade långt hår vilket gav mig bra tillfällen för att öva på mina flätningsskills.
 
 
♦ Jag sålde den före detta Gökbilen och fick köpa morfars bil, troligtvis årets bästa köp!
 
♦ Jag stickade sockar för första gången.
 
♦ Jag hade ett försenat inflyttningsfika med mycket fika.
 
 
♦ Efter mycket jobb invigdes till slut tunneln vid Umeå C.
 
♦ Efter att ha stickat tva par tjocksockar blev det ett par riktigt avancerade till Mikaela i julklapp.
 
 
 
 
♦ Jag åkte med några kollegor på julshow i Boden (i November..). Och till resan dit hade jag fixat en tävling med filmsoundtracks som har blivit använd minst tre gånger nu. Det är nog inte sista gången jag gör en sådan tävling.. ;) Och i Boden var jag även på krogen för första gången!
 
♦ Jag var på en del konserter, bland annat Tommy Emanuel, Ole Børud och Samuel Ljungblahd.
 
♦ Vi hade en fin julafton hemma i Junkboda, bara familjen. Och jag fick en extra liten julafton hemma hos Gustav några dagar senare.
 
♦ Jag firade ut 2012 och in 2013 med goda vänner.
 
 
Bilden på mig och Mikaela, mig och Gustav och 2013-bilden är lånade av Mikaela.
 
Det var mitt 2012 på ett ungefär, tack alla som har varit en del av det!
 

Kommentarer
Postat av: Micka

Åh, jag älskar såna här inlägg! Både att läsa dem och att skriva dem! Då kommer man verkligen på hur mycket man har gjort under året, och hur mycket man har glömt..!

2013-01-04 @ 18:08:38
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0