Tillbaka till vardagen.

Idag var alltså första arbetsdagen på lite mer än två veckor. Kändes rätt jobbigt både igår och i morse men dagen gick förvånansvärt lätt och smidigt! Ibland kan man ju fråga sig vad man oroar sig för. Jag har ju så trevliga kollegor så mestadels är det himla trevligt att vara på jobbet!
 
Hade ju hunnit samla på mig lite tvätt på två veckor hemma i Junkboda men eftersom jag var så smart innan jag gick på ledighet hade jag bokat en tvättid idag så i skrivande stund torkas tvätten nere i källaren. Har även hunnit hämta ut tre paket på preem idag. Två som jag ske ge bort (Hur kom det sig, julen är ju över?!) men faktiskt ett till mig! Macrolinser till kameran, så nu kan jag ta extrema närbilder. Blir att testa dem snart nån dag, blir ju bäst om det är ljust ute.
 
Men medans tvätten nu torkar ska jag se sista avsnittet av Dexter på första säsongen, det är ju så spännande! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0