Tisdag.

Idag fick jag gå skyddsrond på jobbet. Det innebär att jag och en representant från varje företag som är på Forsete gick runt hela bygget och kollade så att det inte finns saker som hotar oss som jobbar där. Största problemet nu är väl halkan. En och en halv timme tog det att gå runt hela bygget och kolla, stor yta! 

Annars idag har jag och Jonas varit riktigt duktiga och satt massa kabelstege. Mot slutet av dagen var vi ungefär som en maskin, supersnabba!
 
Efter jobbet begav jag mig för första gången på över fem veckor till USM för att träna. Bodypump blev det. Och som jag misstänkte har jag inte blivit starkare av att inte göra någonting i flera veckor, konstigt det där. Nu ligger jag bara i soffan och degar, kommer inte göra många knop ikväll kan jag säga.
 
Här har ni låten jag har på hjärnan just nu:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0