Pallar.

Har varit ute efter en pall eller två att ha här i lägenheten. Kan ju vara trevligt om det kommer folk att alla faktiskt har en sittplats! Efter jobbet idag gick jag då in på lagerhaus och när jag kom ner till källarvåningen såg jag en pall jag gillade. Den var svart, så jag tyckte den var lite tråkig. Fortsatte gå runt och så såg jag samma pall i turkost (och den gillade jag bättre, surprise!).. hmm... Men de kostar 199 kr/st och jag vill ju ha minst två så det blir ju inte tvärbilligt.. Får fundera lite.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

När man har lön får man spendera. Jag köpte en väska för 299 kr i helgen och en klänning samt skor för vardera 400 förra helgen...då verkar pallar lättare att motivera (för jag har ju iiiiinga väskor eller klänningar)! :)

2013-03-19 @ 21:41:38
Postat av: Gurv

Jag kan svarva pallar till dig. Det är billigare och mer fabulöst.

2013-03-19 @ 23:08:16
Postat av: hon som oftast uppmuntrar shopping.

Kom nu ihåg att de där pallarna kommer att hålla lääänge tack vare materialet! ;) Plus att de var unika och snygga!

2013-03-20 @ 11:14:58
URL: http://www.sandraisraelsson.blogg.se
Postat av: Ida

Alltså jag pallar inte om du inte införskaffar dem! ;)

2013-03-22 @ 07:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0