Varning för rysningar!

I veckan fick jag en ny skalkniv och jag tänkte nog redan då att jag måste se till att vara försiktig så jag inte skär mig. På fredag morgon hann jag tänka att jag klarade mig hela veckan! Men tji fick jag. Ungefär en kvart innan lunch skar jag av en bit hud från fingret. Hudfliken låg kvar på kniven såg jag sen. När jag insåg att det inte alls blödde så lite som jag trodde fick jag springa och leta plåster. Hann nog bloda ner en del. Men nu är det tvättat och rent. Nästan fint till och med (eller..?).


Kommentarer
Postat av: Ida

Ibland blir det så uppenbart att vi jobbar i olika områden. När du skrev skalkniv tog det ett bra tag innan jag fattade vad du menade. Jag tänkte skalkniv - skala apelsiner, som jag gör åt ett barn varje dag. Men nu är jag med! Och verkligen rysvarning på den bilden du, huuu!!

2013-03-10 @ 09:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0