Full fart.

Vilken helg! Lill-Isak har varit hos oss i Junkboda och helgens utmaning var att lära honom cykla. Det gick sakta men säkert och det var många humörsvängningar under tiden men idag kunde han! Oj, vad han var glad då. Han cyklade ända bort till lekparken (2km) helt själv, utan hjälp, med mig springandes bredvid! Det var en stolt kille som visade vad han kunde när mormor kom och skulle hämta.
 
Två citat från helgen:
 
Jag satt och läste bok för honom och så avbröt han mig och sa:
"De små bokstäverna du läser är gemener."
 
Vi såg på Alla vi barn i Bullerbyn på tv:n och han sa:
"Jag gillar inte det här programmet. Det verkar så våldsamt."
 
Haha, lill-killen! ..som inte är så liten längre.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, lill-Isak, tänk att jag ska ha en hel klass med lika gamla barn att undervisa till hösten! Overkligt! Ser lite blött och geggigt ut i Junkboda... ;)

Svar: Ja, sjukt! Men roligt :)
Ellen Lundström

2013-05-12 @ 21:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0