Is there anybody in here?

Vilken dålig bloggare jag är. (Har faktiskt funderat på att sluta, eller i alla fall ta ett uppehåll ett tag) Men en liten uppdatering kan ni få i alla fall innan jag bestämmer hur jag gör. Idag var jag och besiktade bilen och den gick igenom utan en endaste anmärkning, åh vad jag blev glad! Har aldrig hänt förut.
 
 
Sen åkte jag förbi ÖB där jag hittade dessa, ganska goda faktiskt! Har dock aldrig sett dem förr.
 
 
Kvällen har jag fördrivit med träning och telefonsamtal, lite i kombination faktiskt. Var förbi på rusta och köpte vikter och hantlar idag. Har tänkt säga upp/överlåta mitt gymkort för att istället träna mer hemma då det är mer lättillgängligt och inte lika lätt att komma undan med ursäkter från. Så jag tränade med vikter en stund och sen gick jag ut på promenad och passade samtidigt på att ringa och prata med Mikaela. Mycket trevligt!
 
Ja, det var allt för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0