Jobbe'.

Under förra veckan kopplade jag in i min första central på Forsete. Från början såg den ut såhär:
 
 
Det jag fick börja med att göra var att bygga om den. För det hade kommit ett PM med ändringar. Så efter ombyggnationen såg den ut som nedan. Ni ser att det har tillkommit en del där till vänster.
 
 
Kablarna blev najade ner till centralen..
 
 
Och inskalade i centralen.
 
 
Sen var det bara att reda ut härvan..
 
 
Och till slut.. ta-daa!
 
 
 
Och igår påbörjade jag nästa central, får se om den blir lika väldokumenterad!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Imponerande, här gäller det att hålla koll på tåtarna!

Svar: Jajamen!
Ellen Lundström

2013-05-30 @ 15:58:55
Postat av: Pappa

Snyggt jobbat, men ska dom 5 kablarne där nere vara lösa? Ä

Svar: Hehe, nä det ska de inte. Men nu är de också inlagda!
Ellen Lundström

2013-05-30 @ 16:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0