Produktiv dag.

Vilken dag! Tänk vad mycket man hinner en ledig dag såhär mitt i veckan. Dagen började jag med att baka scones som jag åt till frukost samtidigt som jag såg ett avsnitt Dexter.
 
 
Sen hade jag tvättid kl.10-14. Då hann jag tvätta fem maskiner, varav en var med min vinterjacka som jag äntligen får hänga bort! Mellan varven då jag var ner i tvättstugan och startade maskiner och hängde tvätt rensade jag i garderoben och samlade ihop kläder och skor att skänka bort.
 
 
Jag började även dammtorka och gick och tänkte på saker jag skulle kunna förbättra här i lägenheten. Så när tvätten var klar och jag hade dammtorkat så begav jag mig iväg på massa olika butiker och letade efter det jag var ute efter! Men första stoppet var myrorna där jag lämnade in garderobsrensningen.
 
Här får ni före- och efterbilder på det som jag ändrat.
 
Före:
 
 
Efter:
 
 
Före:
 
 
Efter:
 
 
Före:
 
 
Efter:
 
 
Ja, köpte lite andra saker också men inget som blev lika konkret förändring som de ovan. Efter middagen har jag dammsugat och torkat golvet och nu sitter jag här.
 
Tänk om alla dagar var så här produktiva, ojoj.
 
 
....snart ska här pysslas.
Trackback
RSS 2.0