Lite bak.

Inte nog med att jag har hunnit köpa en julklapp, en klänning, lagat och ätit mat, pratat i telefon med min syster så har jag även hunnit julbaka lite! Kokade knäck som blev rätt hård och sen försökte jag mig på något nytt. Har sett det på en reklam på tv, nån norsk eller dansk kanal visas den på. Där de hyvlar marsipan och nougat och lägger dem om vartannat och skär dem i trianglar, doppar dem i choklad och strösslar med kokos.
 
På tv såg det ju himla enkelt ut! Men några av de jag gjorde gled långsamt åt sidan efter att ha doppats i chokladen så efter ett tag bestämde jag mig för att lägga dem ned direkt. Om de är goda vet jag inte än, det återstår ju att se.
 

Kommentarer
Postat av: Micka

Alltså..det där kan du få bjuda mig på nån gång. Om du vill. Helst.

2012-12-06 @ 22:25:57
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se
Postat av: Ida

Hujedamej vad du var igång då! :)

2012-12-07 @ 07:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0