Bästa jobbet.

Incidenten jag skrev om häromdagen har blivit utredd och allt är frid och
fröjd igen :) Idag hade jag dessutom en riktigt bra dag. Det var så att när jag
for från jobbet kände jag att jag har världens bästa jobb och världens bästa
arbetskamrat. Och när jag parkerade bilen träffade jag en annan arbetskamrat
och vi pratade en stund och då blev jag bara ännu gladare. Jag benämnde
dem som "mina bästa arbetskamrater" när jag berättade om min dag för
Gustav. Det är så det ska vara! Jag tror att hur bra jobb man än har
spelar arbetskamraterna ändå större roll än man tror.

Hur som helst så har ju den här veckan gått hur fort som helst!
Jag fattar inte att det är fredag imorgon.. Men jag har inget emot
det om vi säger så. Och eftersom jag och min handledare har jobbat
så hårt i veckan och varit sist in i omklädningsrummen varje dag
 lär vi inte stanna ända till halv fyra vilket känns sjukt nice.

Och för att det här inlägget inte ska bli alldeles för tråkigt
får ni se detta videoklipp som jag och Gustav roade oss med igår.



Och det här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0