Halvafro och mustasch.

Idag.. ja, vad ska jag säga? Blev så irriterad på mitten av dagen så jag
vet inte vad. Det hände en sak på jobbet. Jag gjorde rätt. En annan person
gjorde ett litet misstag. En tredje person beskyllde mig för att ha gjort misstaget,
berättade det dock inte för mig utan för min handledare som i sin tur sa det
till mig. Och då kunde jag ju berätta för honom hur det egentligen var, 
vet dock inte om den beskyllande personen har fått reda på det. Det
skulle ju vara trevligt eftersom han skulle skriva en tillbudsrapport..

Tur att mamma kunde muntra upp mig då!
Och tur att dagen blev bättre efter det i det stora hela,
cellgruppsträffen var väldigt bra om jag får säga det själv.

Såå.. nu slutar vi tänka på dagens incident och tänker
istället på hur jag skulle se ut i halvafro och mustasch.





Kommentarer
Postat av: ewa

Måste säja att du passar bättre utan "snorbroms" ! Och du , stå på dej, kan tänka mig att man blir "lilla gumman som kan göra alla felen" bara för att man är tjeji en mansdominerad bransch.

2012-01-18 @ 19:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0