Kycklingrullarna.

Ja, Mikaela det var det jag bjöd dig på i min gamla lägenhet som jag gjorde till middag idag och självklart kan du få receptet. Alla kan minsann få det, det är superenkelt och jättegott!
 
Du behöver:
Kyckling
Philadelphiaost
Tacosås
Tortillabröd
Salt
Peppar
Ost
 
Så här gör du:
Sätt ugnen på 225 grader. Skär kycklingen i bitar och stek den i stekpanna, salta och peppra. Blanda philadelphiaosten och tacosåsen och sedan med de stekta kycklingbitarna. Lägg ut blandningen på tortillabröden, rulla ihop dem och lägg i en ugnsform. Riv osten och strö över rullarna. Gratinera i ugnen i ca 10-15 min. Klart!
 
 
 
Gustav åt just en av dem kall och låter hälsa att de är goda så också! Och de funkar bra som snacks om man tar bort kyckligen, då behöver man inte ens in i ugnen med dem. Det var mina mattips för idag.

Kommentarer
Postat av: Micka

Thanks hun! ;D

2013-02-27 @ 21:45:02
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0