Årets tredje julklapp.

Satt i det stora "samlingsrummet" på EFS igårkväll också kommer Anders in i rummet och vinkar åt mig att följa med honom. Han tar in mig i ett litet mörkt rum, han och Gustav står och tittar på mig och säger:
"Kolla på stolen."
Jag går fram och kollar på stolen och där ligger ett paket. Jag sätter mig ner och börjar öppna paketet, Gustav och Anders ger mig lite kryptiska ledtrådar som gör mig fundersam.

Till slut, julklappen är öppnad och inuti ligger... The Sims 3!

Helnice! Helkonstigt! Men helroligt! :P Kändes minst sagt konstigt att vara ensam tjej i ett litet mörkt rum med två killar men jag fick ju ett spel i alla fall, tihi :) Och tack igen Anders och Gustav!


Kommentarer
Postat av: G

Vassigod :)

2009-12-19 @ 10:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0