Nice dag!

Idag var vår käre lärare Janne sjuk och på tisdagar har vi bara lektioner med Janne. Så hela klassen hoppades självklart på att vi skulle få fara hem, men istället kom Torbjörn och tog hand om oss. Vi har ju elläraprov på fredag så vi fick ha lite ellärapluggning. Och det där var seriöst den bästa elläralektionen jag någonsin har haft! Alla i klassen fick varsin sida från kapitlet i boken som vi ska ha prov på också skulle vi läsa igenom dem och sen skriva upp de tre viktigaste sakerna från sidan på tavlan och sen förklara för klasskompisarna. Efter förklaringen fick klasskamraterna ställa två frågor. Jag har nog aldrig lärt mig så mycket på en elläralektion som jag gjorde idag, det var nice! I alla fall så fick vi sluta klockan 12.30 så jag åkte 13.10-bussen hem och kom hem först av alla! Det var längesen det hände senast, men helskönt var det i alla fall.

Så nu när jag har lite tid över tänkte jag att jag kan lägga upp en bild på klänningen jag köpte igår och på vantarna som nu äntligen är färdigstickade :)





Det var väl vad jag hade att säga för stunden, kram på er alla :)


Kommentarer
Postat av: Micka

Den var SKITSNYGG på!

2009-11-25 @ 08:41:20
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0