LOV!

The header says it all... Jag har höstlov!

Hade prov i reglerteknik idag, frågorna var inte som de vi hade tränat på så man fick tänka en stund innan man kom på svaret men det gick nog bra tror jag. Idag städade vi även på elteknik det ska nämligen komma lärare från andra elprogram på andra skolor och titta hur vi har det på lovet så då fick vi städa. Det största jobbet var nog att sortera alla kablar. Det här är kablarna vi slängde:



Det rymdes i en soptunna men Anton fick lov att hoppa lite på det för att det skulle rymmas :P Det blev inte många kablar kvar kan jag ju nämna.

Måste bara få lägga in en bild på mina nya favoritstrumpbyxor också. :] I lööv them.



Ikväll kommer lill-Isak och imorgon kommer Ida, så nu blir det fullt upp. Ha ett bra lov allihopa!


Kommentarer
Postat av: Micka

Öhm..slängde ni dem för att det var nåt fel på dem eller bara för att det var kul? :P

2009-10-23 @ 18:01:58
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0