"A X" "Bra, då tar vi nästa rad" "Y U I Z"

Kolla vilken rolig lampa som finns på Ikea!

Rolig men lite svårplacerad ^^ Sitter som ni kanske förstår på
Ikeas hemsida och kollar runt på deras saker. Fyller ju år snart och
innan det ska min kära syster Linnea till Sundsvall och Ikea så
man kanske ska passa på att önska sig något därifrån. :)

Blir bara så fruktansvärt sugen på att flytta till en egen lägenhet som
man kan inreda alldeles själv, det dröjer nog ett tag innan jag flyttar
hemifrån men så himla kul det kommer bli!


Kommentarer
Postat av: Micka

Sv: Eller hur!? Det är helt sjukt! :O Men kul är det. ^^ Och tack gumman! :D



Cool lampa btw! :D Jag vill också flytta hemifrån!

2010-04-18 @ 19:50:05
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Mhm, men jag kanske redan har bestämt vad jag ska köpa:P hehe, nämen du får gärna önska dig nått så får vi se vad det blir!

Jag tycker också lampan är rolig, men den är samtidigt fruktansvärd! Vart fan skulle man ha den? ett barn rum!?

2010-04-20 @ 07:01:03
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0