Ååhhh vad jobbigt..

.. jag hatar min mobil!
Den lever sitt egna lilla liv och vill inte
samarbeta med mig! Som ni kanske
vet så fungerar kameran ibland men oftast
inte. Den kan börja fungera om man slår
den några gånger.

Ibland har den perioder då den inte
känner av SIM-kortet vilket innebär att man
måste plocka ut SIM-kortet och batteriet och
sätta in det igen och starta om den vilket
är rätt drygt. Sen har den även perioder då
den startar om sig själv också utan anledning,
vilket drar en himla massa batteri.

En av knapparna bestämde sig för ungefär
ett halvår sen (om inte mer) att den bara ska funka
när den känner för det. Det var som tur var ingen
jättesuperduperviktig knapp men ändå irriterande.
Men igår bestämde sig två knappar till för att bli så!
Och den här gången var det "C-knappen", alltså den
man raderar med. Vilket blir väldigt irriterande när
man skriver sms och inte kan radera ifall man skriver fel.
Och dessutom slutade "grön lur-knappen" att funka
det upptäckte jag när Ida ringde. Jag tryckte in knappen
men det fortsatte att ringa. Till slut så gav ju Ida upp
försöket att nå mig och jag bestämde mig för att
ringa upp henne, men med en grön lur som inte funkar
så går ju inte det! Och en telefon som man inte
kan ringa med känns rätt värdelös. Såå, poängen är
att jag måste köpa en ny mobil...

Jag har ingen aning om vad jag vill ha!
Fast en sak som är säker är att det inte
blir en Sony Ericsson i alla fall. Men mer
än så vet jag inte. Jag får lov att börja
kolla runt på utbudet.. Har fått ett erbjudande
om att köpa en HTC Hero för 3600:-, det är
frestande men jag ska kolla runt lite först.

Nån som har några förslag?

Köp inte en sån här:


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du borde ha garanti kvar på den!? Du köpte ju din samtidigt som jag typ om inte senare, och det borde vara två års garanti! Kan vara värt det!

2010-04-29 @ 20:07:33
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/
Postat av: Landström

Neeej! Inte en hero, jag skulle bli så avundsjuk :'(

2010-05-03 @ 06:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0