Bara för att

I onsdags (?) fick pappa ett mail om att ellos-paketet var
på väg så jag hoppas på ett par gula byxor imorgon!
Jag lovar att de kommer vara skitfula och fel storlek 
bara för att jag har längtat efter att få dem så länge :P
Men men, jag får hålla tummarna för att det blir bra!

Har annars inget vettigt att skriva, då kan jag passa på
att skriva ovettiga saker som att vi får tillbaka
Projekt och företagande-provet imorgon, det blir ju spännande.
Och om vår mattelärare är snabb på att rätta får vi kanske
tillbaka matteprovet imorgon också! Det blir ännu mer spännande
eftersom jag började fatta det vi skulle ha prov på dagen
innan provet ^^ Men det gick nog bra ändå :)
Så, nu har ni fått veta lite tråkiga saker. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0