Happy birthday to me!

Idag hände det otroliga, jag fyllde arton år!
Eftersom det är utvecklingssamtalsdagar på skolan
så var jag ledig idag, väldigt passande :)
Pappa skulle jobba eftermiddag idag så han uppvaktade
mig på morgonen med den här:

Mitt på dagen ungefär kom Gustav och hälsade på
och grattade mig, han stannade rätt länge och
höll mig sällskap. Fick ett kort från mormor och
morfar under dagen också med födelsedagspengar!
Sen när mamma kom hem fick jag de här:
(fick både vasen och blommorna)

Efter middagen var det såklart tårta :)
I år blev det marängtårta (med hörselskydd)

Sen mer presentöppning, fyra skålar:

Bestick:

Muffinsplåt:

Plattång (mitt hår är evigt tacksamt):

Och till sist, ett förkläde:


Så nu är det bara att jag flyttar hemifrån!
..Nästan i alla fall :)
Stort tack till alla underbara personer som har grattat mig idag!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men seriöst, nu är det bara att flytta hemifrån! Du har ju allt man behöver vettja! XD

2010-04-27 @ 20:36:20
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv: Äsch, man måste få vara liiite blödig i alla fall. ^^

Jag älskar dig också bejb! <3

2010-04-27 @ 20:42:29
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0