Glad påsk!

Jag blev inte lurad igår, kors i taket!

Idag jobbar jag >< 12-20
Drygaste passet.. Missar god middag och
Linnea och Johan skulle kanske komma ikväll
också, bra tajming I say. Tajmar ju bra på måndag
också, jobbar 10-17 då och kl.17 börjar Gustavs och
Anders födelsedagspartaj. Och om inte Linnea och Johan
kommer idag så kommer de på måndag och jag kommer
bara skynda hem och slänga i mig mat och sen fara. Värt!

På tal om deras födelsedagspartaj, det ska bli rätt intressant.
Temat på partyt är Wikipedia. Det går till på följande sätt:
1. Gå till http://sv.wikipedia.org/wiki/Portal:Huvudsida
2. Titta till vänster på skärmen. Under wikipedia-globen finns en länk som heter Slumpartikel. Klicka på den.
3. BESKÅDA vad som visar sig på skärmen. Det kan vara vad som helst. (Till exempel Grekland)
4. Kom till festen som detta! Dvs. Go crazy och hitta på något kul med ditt personliga wikipedia-tema! AMAZE US!
5. Det kan vara bra att spara länken så att vi får se vad du egentligen gestaltar :]
6. (man får fuska och randoma tills nåt bra kommer)
Det blir svårt men kul, jag kanske får ägna mina åtta timmar vid datorn idag åt att hitta något bra tema. :)

Glad påsk på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0