Vad är det som är så speciellt med just denna dag?

Den 22 April 2010.. jo det är så att..
Min bästaste bästa vän Mikaela Israelsson fyller 18 år!


Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.
Du är den bästa vännen som finns, utan tvekan.
Jag vet att jag alltid kan komma till dig med mina
problem, oavsett hur konstiga de är så finns du alltid
där för att lyssna, stötta och ge råd.

Jag vet även att jag inte är ensam om att tycka detta
som jag förstår hjälper du i stort sett alla som behöver det.
Det är beundransvärt.

Du är supersnäll och står för vad du tycker och
är inte rädd för att argumentera. Och inte att förglömma
är ju denna tjejens intelligens och underbara utseende!
David du fick verkligen storvinsten!

Hur som helst så fyller min bästa flicka arton år idag!
Så jag vill passa på att gratulera så stort och jag hoppas
att du alltid kommer vara min bästa vän.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det finns inga ord..du är underbar gumman. Jag älskar dig!! <3

2010-04-23 @ 08:45:41
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0