Dagen efter..

Ja, dagen efter Challenge alltså. Man är ju nästan deprimerad!
Kul att komma hem och inte ha nåt att göra jämfört med att vara
på läger med massa underbara människor och massa roliga saker
att göra liksom. Nämen det här lägret var verkligen hur bra som helst.
Jag gick inte från ett enda möte eller samling utan att känna mig träffad
av det som sas. Galet men sant!

Dagarna fylldes i alla fall med tävlingar, samlingar, lek, sol, bad, workshops, 
god mat, för lite sömn och det bästa sällskapet. Dålig som jag var så tog jag inte
en enda bild trots att jag hade kameran med mig!

Veckans soundtrack: I Walked With a Zombie - Roky Erickson


Kommentarer
Postat av: Gustav L :D

Bra soundtrack ju ^^

Med du missade några saker... Typ what's up!? Och snufs :P Nah, J/K

2010-08-08 @ 19:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0