Sista dagen på sommarlovet.

Ja, sommaren 2010 lider mot sitt slut. Dock är jag inte bitter för det!
Jag har haft en bra sommar och jag längtar faktiskt lite till skolan!

Sommaren 2010 har jag bland annat:
- Varit på familjen Lundströms sista skolavslutningsfirande på Tundalsskolan.
- Varit på diverse ungdomssamlingar, filmkvällar, grillkvällar osv.
- Lekt med lill-Isak och blivit kallad hans bästa vän.
- Haft Erica på besök i Junkboda för första gången. (måste bege mig till Vännäsby nån dag!)
- Oroat mig för körkortet.
- Trott att jag skulle bli vältränad. (Hahaha, vilket skämt)
- Firat midsommar med min bästa vän.
- Varit på Gumboda hed och sett Brolle.
- Varit på lappis för första, och absolut inte sista gången!
- Blivit kär ♥
- Köpt världens snyggaste skor.
- Tagit egobilder där det ser ut som jag är naken för att jag har axelbandslösa linnen.
- Varit på allsångskväll i Ånäset och ätit bajs.
- Köpt en bil.
- Ätit sjukt mycket jordgubbar.
- Insett att mitt hår är långt.
- Fått världens bästa pojkvän.
- Sett massa film och SATC med min kära syster.
- Insett att jag är en nagellackoholic.
- Varit på Challenge.
- Taggat skolan.
- Tagit körkortet!
- Firat en månad tillsammans med Gustav :]
- Umgåtts mer med min bästa vän Mikaela än tidigare, love it!
- Umgåtts med mycket trevligt folk! Tack allihopa för att ni gjort min sommar så bra!
Det var väl ungefär det jag har gjort, i stora drag. Jag är nöjd!


Kommentarer
Postat av: Micka

"Firat midsommar med min bästa vän"

Är det jag, och i så fall- vad gjorde vi då? :O XD

2010-08-24 @ 11:37:55
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Micka igen

Nejnej, NU kom jag på't! Vi såg ju "Torkel i knipa"! :D

2010-08-24 @ 11:45:27
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Guess who. :P

Sv: Jo det borde jag ju..! XD

2010-08-24 @ 14:24:23
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0