Give me.

De senaste två(?) veckorna har Gustav pratat om att åka snowboard
ungefär varje dag. Och i måndags köpte han en snowboard till sig själv!
Och det är tydligen meningen att jag ska lära honom, hahah..! Vi ser
väl hur det blir med det ^^ Hur som helst så började jag kolla på
snowboardbilder och nu vill jag inget hellre än att ta brädan och
bege mig till Bygdsiljum eller hellre nån större skidanläggning.
Blev så fruktansvärt taggad! Kan man bli annat av detta?





Kunde ju inte ta några hoppbilder även fast de är de coolaste, jag
hoppar ju inte (än?) så jag kan inte relatera till den känslan! Och ja, jag
gör som han på den sista bilden hela tiden. *host* Nämen när jag ser bilderna
känner jag bara känslan av att åka där nerför backen och hör ljudet
när man svänger och bromsar. Det måste ju vara bland de härligaste
ljuden som finns! Nä, nu vill jag åka snowboard.

Kommentarer
Postat av: Gurvas

Och du tror att jag skulle bli mindre sugen att åka av fjällbilder med go'puder och solsken?! Gah... Jag dör. Behöver åka...

2010-12-11 @ 14:41:18
Postat av: Robin

Men du kan såklart relatera till handstands och liknande konster förstår jag. :)

2010-12-15 @ 14:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0