Dagens goda gärning.

Dagens goda gärning gjorde jag idag på stan. Var på väg till skolan från stan när en tant ropar: "Åh, snälla du kan du hjälpa mig, jag kan inte gå!" Det var så att hon hade släppt taget om sin rollator för att ta på sig sina vantar och då hade den rullat iväg. Så jag gick och hämtade rollatorn och hon tackade så mycket och sa att den hade rullat iväg så snabbt och att hon inte kunde gå efter den. Superhjälten Ellen föredrar jag att kallas för hädanefter.

Här har ni superhjälten herself, jag förstår helt och fullt hur tanten kunde lite på mig.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vad fint! Tur att Superhjältar som du finns!!!

2010-02-11 @ 12:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0