"Ett bajshjärta, det matchar ditt hår."

Fredag:
Såhär fin var Mats i fredags när han fick
snöret som satt på mitt paket :)


Fredagskvällen spenderades i Robertsfors
först på Jenningshallen och sen i kyrkan.
Helnajsiga männiksor var det där, hela högen!
Kvällens citat: "Ett bajshjärta, det matchar ditt hår."

Lördag:
Jobbade 10-16, åkte sen till Niklas och spelade
kort i väntan på Emil och när Emil kom såg vi
Sherlock Holmes. Efter det spelade vi Geni, Niklas
vann även fast jag fick alla lätta frågor. :P
Isak skulle hämta mig och när han kom
var han sjukt stressad för att han hade
glömt mobilen på pumpen på Bilisten i Bygdeå ><

Söndag:
Jobbar 9-14 sen blir det hem och klura ut
vilka bussar jag ska ta imorgon till min praktikplats.
Åh vad jag kommer vara nervös!
Men allt löser sig nog ska jag se.
Och alla hjärtans dag är det idag också!
Så glad alla hjärtans dag på er alla! Kram :)


Ät många gelé- eller chokladhjärtan, det förtjänar ni! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0